להתחברות

גרונטולוגיה - אוניברסיטת חיפה

הדיון הערוך

  • עורך

    מהי הדילמה? לחצו כאן למטה על תגובה והגדירו את הדילמה מהי הדילמה? לחצו כאן למטה על תגובה והגדירו את הדילמה (צפיה בדעה במקור)
  • עורך

    נמקו והסבירו את אחת העמדות לחצו כאן למטה על תגובה ונמקו את העמדה נמקו והסבירו את אחת העמדות לחצו כאן למטה על תגובה ונמקו את העמדה (צפיה בדעה במקור)
  • עורך

    נמקו והסבירו את העמדה הנגדית לחצו כאן למטה על תגובה ונמקו את העמדה נמקו והסבירו את העמדה הנגדית לחצו כאן למטה על תגובה ונמקו את העמדה (צפיה בדעה במקור)
  • עורך

    כנסו כאן לקבוצות הנושאים האחרים והגיבו לחבריכם כנסו כאן לקבוצות הנושאים האחרים והגיבו לחבריכם (צפיה בדעה במקור)
  • C3 חני

    אני מסכימה עם נהורא לגבי זה שיל הפרישה צריך להיקבע לפי התפקוד של האדם הן מבחינה תפקודית והן מבחינה נפשית… אני מסכימה עם נהורא לגבי זה שיל הפרישה צריך להיקבע לפי התפקוד של האדם הן מבחינה תפקודית והן מבחינה נפשית האם הוא חושב שהוא מסוגל להמשיך לעבוד? זאת מכיוון שיש אנשים שברגע שהם יוצאים לפנסיה חלה הידרדרות במצבם ויש אנשים שזה שהם לא יוצאים לפנסיה הם מרגישים שהם נשחקים ולכן לדעתי אמור להיות וועדה שבודקת את תפקוד האדם ומצבו הנפשי ולקבוע איתו האם הוא צריך לצאת לפנסייה או לא. (צפיה בדעה במקור)
  • C3 שרה

    גיל הפרישה הוא נושא רגיש, אנשים שצריכים על פי החוק לפרוש כיוון שהגיעו לגיל פרישה ומעוניינים להמשיך לעבוד עלולים לחוות… גיל הפרישה הוא נושא רגיש, אנשים שצריכים על פי החוק לפרוש כיוון שהגיעו לגיל פרישה ומעוניינים להמשיך לעבוד עלולים לחוות ירידה במצבם התפקודי והנפשי עקב הפרישה. מאידך, ייתכן שלמעסיקים רווחי יותר להעסיק צעירים ולקבל תפוקת עבודה גבוהה יותר. לפי דעתי יש לאפשר לאנשים שעברו את גיל הפנסיה להמשיך לעבוד, במידה ומעוניינים בכך, תוך התחשבות במצבם. ניתן להתאים עבודות לאנשים בגיל זה, כשם שקיימות משרות אם, משרות סטודנט וכו כך ניתן גם להציע משרות לאוכלוסייה זו. (צפיה בדעה במקור)